Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Subvencions per a projectes de foment a la igualtat i de lluita contra la violència masclista de l'any 2023

L'objecte d'aquestes subvencions és fomentar projectes, activitats o estudis d'entitats sense ànim de lucre que fomentin o impulsin la igualtat d'oportunitats entre dones i homes, o la prevenció i erradicació de les violències masclistes.

S'estableixen dues modalitats de subvenció, una centrada en projectes d'accions, activitats i de programes, i l'altra, centrada en projectes d'investigació, d'estudis i altres treballs tècnics.

Código SIA

2985342

Personas destinatarias

Poden optar a ser beneficiàries de les subvencions les entitats amb personalitat jurídica sense ànim de lucre següents:

1. A ambdues modalitats:

a) Associacions i federacions d'associacions sense ànim de lucre, radicades a les Illes Balears.

b) Fundacions privades l'àmbit d'actuació de les quals és, totalment o parcialment, les Illes Balears que comptin amb un òrgan de direcció paritari o una vocalia d'igualtat, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

c) Sindicats de treballadors i treballadores i federacions sindicals radicades a les Illes Balears que comptin amb una secretaria d'igualtat o un òrgan de direcció paritari, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

d) Col·legis professionals de les Illes Balears que comptin amb un òrgan de direcció paritari o una vocalia d'igualtat, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

2. A la modalitat A:

a) Entitats religioses radicades a les Illes Balears que hi hagin desenvolupat, almenys durant els darrers tres anys, programes d'inserció sociolaboral, de lluita contra l'exclusió de les dones o de prevenció i sensibilització de les violències masclistes.

b) Associacions d'estudiants i les seves federacions, radicades a les Illes Balears que comptin amb una secretaria d'igualtat o un òrgan de direcció paritari, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

3. A la modalitat B, la Universitat de les Illes Balears i la Creu Roja Espanyola.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos comptadors a partir de l'endemà en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud de subvenció

Requisitos

- Ser una entitat de les previstes a la base 8 de la convocatòria i complir els requisits de la base 10 de la convocatòria

Documentación a presentar

Documents que han d'acompanyar la sol·licitud de subvenció

Annex 1. Sol·licitud de subvenció

Annex 2. Declaració responsable sobre el compromís de les condicions per rebre subvencions

Annex 3. Declaració responsable sobre informació de l'entitat/projecte

Annex 4. Declaració veracitat de les dades bancàries

Annex 5. Guió del projecte. Modalitat A / Annex 5. Guió del projecte. Modalitat B

Plazo máximo

vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

C/ d'Aragó, 26, 1r E. Tel.: 971178989 - Fax: 971176389

(ppascual@ibdona.caib.es)

X

JUSTIFICACIÓ

Requisitos

Haver estat beneficiaris d'una subvenció d'aquesta convocatòria en qualcuna de les seves dues modalitats (A,B).

Documentación a presentar

Annex 6 (Justificació Econòmica)

Annex 7 ( Memòria tècnica Modalitat A)

Annex 7 ( Memòria tècnica Modalitat B)

(L'annex 7 s'ha d'emplenar en castellà, al haver-se de reportar les mateixes al Ministeri d'Igualtat).

Modelos:

Plazo máximo

31 de gener de 2024

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas, puede presentar los documentos dirigidos a los órganos de la Administración autonómica mediante los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática a través del Registro electrónico común (REC) de la Administración General del Estado (https://rec.redsara.es) (obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14,2 y 3 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para las personas físicas). Para poder llevar a cabo un registro mediante el REC es necesario disponer de un certificado electrónico, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (solo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración local. Consulte las direcciones de todas las oficinas de la Administración autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (sólo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración pública le requerirá que la enmiende presentándola por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

C/ d'Aragó, 26, 1r E. Tel.: 971178989 - Fax: 971176389

(ppascual@ibdona.caib.es)

Observaciones

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, heu de dur a terme aquest tràmit mitjançant el canal següent:

De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.

*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar